מערכת ERP - Nibit4all

מערכת Nibit4all הינה מערכת ERP (Enterprise Resource Planning) המנהלת את העסק באופן מלא ומקיף, מבחינה לוגיסטית ובחינה פיננסית. המערכת מספקת לעסקים, גדולים וקטנים, ניהול יעיל ופשוט של כל המחלקות הפנימיות של העסק תחת תוכנה אחת. בין היכולות של המערכת:

    •  ניהול רשת חנויות

    •  קופות רושמות ודלפקי מכר

    •  קיוסקי מידע

    •  ניהול מבצעים

    •  ניהול קטלוג פריטים כולל תמונות

    •  ניהול לקוחות

    •  ניהול מועדוני לקוחות

    •  מערכת CRM   

    •  הדפסת שילוט מדף וברקודים

    •  הדפסת שלטי מבצע

    •  מערכת הפקדות בנקים

    •  ניהול מלאי

    •  ניהול כוח אדם  

    •  מערכת הרשאות ברמת מסכים                     

      •  מערכת לוגיסטית

      •  מערכת פיננסית (כולל הנהח"ש)

      •  ניהול רכש וספקים

      •  ניהול שרשרת האספקה

      •  מערכת EDI

      •  מערכת מסופונים

      •  ניהול מחסנים

      •  ניהול סוכנים

      •  ניהול זכיינים

      •  מערכת תשלומים כולל הדפסת שיקים

      •  ניהול אתר סחר אלקטרוני

      •  מערכת BI - ניתוח מידע

      •  מערכת בקרה על פעילות הסניפים

      •  מערכת הרשאות ברמת תהליכי עבודה

ניביט מתמחה ביצירת פתרון ייחודי המותאם לכל מגזר שווקי, וצברה ניסיון רב בהטמעת מערכת Nibit4all אצל סופרמרקטים, טמבוריות, חנויות אופנה וקוסמטיקה,  עסקי מזון מהיר, מסעדות ובתי קפה, מרכזי עשה זאת בעצמך, חנויות לחומרי בניין, כלי עבודה וציוד טכני, סיטונאות והפצה ועוד. המערכת מספקת פתרון מלא לניהול רשת חנויות ולניהול חנות בודדת.


ניהול קטלוג פריטים ומחירים

המערכת מנהלת מספר בלתי מוגבל של פריטים, ואוגרת אינפורמציה רחבה על מוצרים, כולל נתונים רבים של מידות ומשקלות, ביניהם:

  • מאפייני פריט - ניהול מספר בלתי מוגבל של טבלאות אפיון לפריט (10 טבלאות כברירת מחדל). לפריט ניתן לתת שם מלא ושם מקוצר בשפות שונות.
  • ניהול מספר בלתי מוגבל של ברקודים חליפיים לפריט, תמיכה בכל הסטנדרטים הבינלאומיים DUN-14, EAN-8, EAN-13.upc-12 ועוד.
  • מוצרים חלופיים - רשימת מוצרים חלופיים לכל פריט.
  • תכונות השוואה - סרגלי תכונות ותכונות השוואה בין פריטים דומים.
  • יחידות מידה ומשקלות - ניהול מספר רב של יחידות מידה, יחידות נפח ומשקלות לפריט והמרות אוטומטיות ביניהן.
  • מחירים ומחירונים - ניהול מספר בלתי מוגבל של מחירונים, ניהול מחירי קנייה ומכירה לפי סניפים, ניהול מחירי קנייה של פריט לפי ספק (מולטי ספק) ולפי תאריכים.
  • מחירים עתידיים - ניהול מחירים עתידיים לכל פריט ולכל סניף, כולל תאריכי תוקף.
  • היררכיה ומאפיינים - ניהול מספר רב של מאפייני פריט. היררכיה עד 10 רמות עומק.
  • ניהול תמונות - ניהול תמונות בגדלים שונים, סרטונים, וכן מידע טקסטואלי על הפריט, כגון: מפרטים טכניים, הוראות שימוש ועוד.
  • מטריצות - ניהול מטריצות דגם/צבע/מידה, כולל ניהול סרגלי מידות וקשתות לתחום האופנה.
  • עצי מוצר - ניהול עצי מוצר עד 10 רמות עומק כברירת מחדל. ניתן להוסיף רמות עומק ללא הגבלה.

 

תמחיר וניתוחי רווחיות

מודול זה משמש את מנהלי השיווק והמכירות לשם קביעת מחירי הפריטים. המערכת מספקת למנהלים כלים לתמחור מהיר

  • הוספת אחוז מסוים על כל הפריטים או על חלק מהם
  • הצמדת המחיר לדולר או למדד
  • ניהול מחיר המכירה על פי מחירי הקנייה מספקים שונים
  • התאמת מחיר ללקוח מסוים
  • מעקב אחר מחירי עבר, הווה ועתיד
  • תמחור למספר בלתי מוגבל של מחירונים וסניפים
  • ניהול מערכת רב מטבעית מלאה
  • שינוי מחירים קבוצתי על פי חתך של קבוצות פריטים, ספקים ומאפיינים שונים
  • ביצוע פעולות התייקרות והצמדות על קבוצות פריטים בחתכים שונים, בכלים מהירים ולפי תאריכים (כולל תאריך עתידי)

 

ניהול ומעקב מכירות

  • רישום מפורט של כל עסקה שהתבצעה, עד לרמת הפריט הבודד.
  • אפשרות מעקב בזמן אמת ומרחוק אחר פעולות הקופה / הסוכן.
  • ניתוחי רווחיות על סמך המכירות והפדיון בפועל כנגד מחירי הקנייה.
  • ניתוחי רווחיות של ספק, לקוח או עסקה ספציפית בחתך זמן ולפי מאפיינים שונים.
  • ניתוח מכירות, מרכזי כובד, עומסים ועוד.
  • ניהול דיוור ישיר ממוחשב ומעקב התקדמות אחר המכירות ללקוחות.

 

תכנון ומעקב ביצוע יעדי מכר

  • לפי סניפים, תקופות זמן, ספקים, קבוצות פריט ועד לרמת הפריט הבודד.

 

ניהול סוכנים ותגמול עובדים

  • כלים להגדרת יעדים לעובד / סוכן
  • מנגנונים לקביעת סכום התגמול לסוכן / לעובד על פי היקפי המכירות בפועל.

 

דוחות מכר ורווחיות

  • דוחות מכר ורווחיות לכל תקופת זמן נדרשת כולל ברמת לקוחות / ספקים / עובדים / היררכית מוצר ועוד.
  • הפקת דוחות השוואה בין תקופות, דוחות יעילות מבצעים ועוד.

 

ניהול לקוחות ומועדוני לקוחות

מערכת ניהול מועדוני הלקוחות של חברת ניביט מספקת כלים ניהוליים מתקדמים הפותחים בפניך מגוון רחב של אפשרויות, שיסייעו לך לנהל מועדון לקוחות יציב המספק יתרונות גם לך וגם ללקוחותיך.

  • ניהול מספר רב של מועדוני לקוחות - ניהול מועדונים משותפים ובכלל זה מועדונים משותפים עם חברות האשראי.
  • ניהול כרטיס אישי לכל לקוח - מספק לך מידע אישי מפורט על כל לקוח: שם, כתובת, מין, גיל, תאריכים חשובים, תמונות, מידע על אמצעי וצורת התשלום, טקסט חופשי ועוד.
  • ניהול קשרי משפחה לכל לקוח.
  • ניהול כרטיסי משותפים של אב ובן.
  • ניהול מסגרות אשראי ואובליגו ללקוחות, שמות אנשי קשר ומורשי קנייה.
  • ניהול כרטיס חשבון לכל לקוח.
  • ניהול פרופיל הנחות לקבוצת המועדון.
  • ניהול פרופיל הנחות אישיות ללקוח. ניתן לקבוע לכל לקוח או קבוצת לקוחות מחירון שונה, וכן מחירים שונים לפריטים או קבוצות. ניתן גם להעניק הנחות חריגות לזמן מוגבל על פריטים מסוימים.
  • ניהול פרופיל מבצעים מיוחדים ללקוחות המועדון או ללקוח מסוים.
  • ניהול גבייה - כולל דוחות של גיול חובות לקוחות.
  • ניהול אירועים - שילוב מערכת ה-CRM כחלק ממערכת מועדון הלקוחות.
  • ניהול מועדוני נקודות - ניהול נקודות זכות וחובה, כללי מימוש נקודות, מחירי פריטים בנקודות, יחסי המרה בין כסף לנקודות ועוד.
  • איסוף וצבירה של היסטוריית נתונים על כל לקוח, כגון: הרגלי קנייה, נתוני קנייה מפורטים, יתרות חובה וזכות ונקודות שנצברו ו/או מומשו.
  • ניתוחי מכר לקוחות וניתוחי מידע - מערכת ניהול מועדוני הלקוחות כוללת כלים המאפשרים למנהל המועדון לנתח את מועדוני הלקוחות מבחינת כמות, פדיון ורווח, על פי סוגים שונים של פילוחים, כגון: של הרגלי קנייה ורווחיות; סניף או אזור מגורים; פריטים ואפיוניהם השונים; על פי ציר הזמן; על פי לקוחות ואפיוניהם השונים; על פי עובדים / סוכנים ועוד.
  • אינטגרציה עם מערכות סביבתיות - המערכת כוללת כלי תוכנה מתקדמים לקליטת מידע ממערכות חיצוניות באמצעות קבצי XML או TXT.

 

ניהול מבצעים

מערכת מבצעים חכמה המסוגלת לתת מענה לכל מבצע אפשרי:

  • קהל יעד - ניתן לנהל מבצעים רבים ומגוונים לכלל הרשת, לסניף מסוים או לקבוצת לקוחות, וכן להגדיר מבצעים אישיים ללקוחות מסוימים.
  • חלון זמן - לכל מבצע ניתן להגדיר חלון זמן: תאריך ושעת התחלה - תאריך ושעת סיום.
  • תדירות המבצע - ניתן לנהל מבצעים מסוג happy day (מבצע יומי), happy hour (מבצע לשעה או למספר שעות), מבצעים לתקופה מסוימת (מתאריך עד תאריך), מבצעים לימים מסוימים (כגון: רק ימי ו', רק ימי א' ועוד).
  • כפל מבצעים - בהגדרת כל מבצע ניתן גם לאפשר או לשלול כפל מבצעים מכל סוג.
  • סוגי מבצעים - ניתן להגדיר מגוון רחב מאוד של סוגי מבצעים: קנה/קבל, כמה בכמה (2 במחיר 1), קופונים, ספחים, הנחות, הזול מביניהם ועוד רבים אחרים.
  • ניתוח יעילות מבצעים - מערכת דוחות המנתחת כדאיות מבצע, רווחיות מבצע, השוואה בין תקופות שונות בהן הוחל המבצע ועוד.
  • דוחות "מימוש" מבצעים - דוחות מימוש אוטומטי של המבצעים לשם חיוב הספקים על השתתפות בעלויות המבצע.

 

ניהול רכש וספקים

מערכת זו משמשת את העסק לרישום מפורט של פריטי הרכש מכל ספק וספק, כולל מחיר הקנייה ומצב ההתחייבויות הכספיות כלפי כל ספק. המערכת מאפשרת:

  • ניהול ספקים - כמות בלתי מוגבלת של ספקים.
  • ניהול מחירונים והסכמים - ניהול ומעקב אחר מחירוני הספק ואחר ההסכמים עמו.
  • בקרת נתונים - קליטה ובקרה של כל הנתונים לגבי סחורה שנקלטה מהספק, הן ברמת הכמות והן ברמת המחיר.
  • ניהול חשבוניות - חשבונית הספק משפיעה באופן מיידי על הכניסות למלאי, ומספקת התראות על שינוי במחירים וברווחיות.
  • ניהול תשלומים לספק ומניעת תשלומים כפולים.
  • ניהול עסקאות עם ספקים.
  • קליטת קובץ 100 ספקים
  • מערכת מולטי ספק - ניתן לנהל מספר ספקים לפריט, כל ספק עם מחירים שונים והנחות שונות, וכן ניהול מכירות ספקים לסניפים שונים ועל פני ציר הזמן.
  • ניהול הסכמי סחר - ניהול הנחות קבועות ומשתנות לכלל הרשת ולכל סניף בנפרד; ניהול מבצעי פתיחה, מבצעי תגבור ועוד; ניהול מחירים והנחות לפי חלון זמן, לכל המגוון, לקבוצות פריטים ולפריט בודד.
  • ניהול יעדים תקופתיים וכן מעקב אחר עמידה ביעדים וביצוע חיובי ספק בהתאם.
  • ניהול ותכנון האספקה לסניפים לפי תכנון מוקדם, עד רמת פריט בודד ו/או רמת דגם/מידה/צבע.
  • ניהול תעודות - קליטת תעודות משלוח/החזרה, חשבוניות מס/זיכוי וחשבוניות ריכוז ספקים ממערכת EDI, ממערכת מסופונים ומנתוני הקלדה ישירה.
  • ניהול עסקאות והזמנות - ניהול עסקאות/הזמנות כמותיות ו/או כספיות, כולל ניהול מחירים מיוחדים לעסקאות. ניתן לנהל עסקאות של כלל הרשת או של סניפים מסוימים.
  • מערכת המלצות רכש - המלצות רכש מספק על סמך מצב המלאי, מדיניות ניהול המלאי, קצב המכירות ורמת מלאי מינימום הכרחית.
  • חיובי ספק (אוטומטיים) - הפקת חיובי ספק אוטומטיים בגין אי התאמה כמותית, אי התאמה כספית, מימוש מבצעים, השתתפות בפרסום ועוד.
  • ניהול מצב חשבון ספק - ניהול מצב חשבון הספק, כולל פירוט כל הקניות מן הספק בכל זמן - עד לרמת הפריט הבודד ופירוט התשלומים שבוצעו. ניהול מצב חשבון ספק ברמה רשתית וסניפית.
  • פריטים מטריציוניים - ניתן לקלוט פריטים במנה מטריצת דגם/צבע/מידה וכן פריטים עם ברקוד יצרן.
  • מערכת EDI - להעברת תעודות ומסרים בין הספק למרכז הרשת, לסניפים ובחזרה.
  • דוחות מימוש מבצעים - דוחות לספקים על מימושי מבצעים ובכלל זה דוחות על שרשורי מבצעים, ספחים וקופונים.
  • ניהול שרשרת האספקה - ניהול כל שרשת האספקה החל מהזמנת הלקוח, דרך ביצוע הזמנה מהספק ועד לאספקת המוצר ללקוח.
  • מערכת תשלומים - מערכת תשלומים לספקים, כולל הדפסת שיקים בכל הפורמטים ובכל סוגי המדפסות.

 

ניהול מלאי מרכזי ורב סניפי

המערכת מבצעת ניהול מלאי של העסק בזמן אמת ומציגה את מצב המלאי בכל זמן:

  • ניהול מלאי לכמות בלתי מוגבלת של סניפים/ מחסנים
  • אלגוריתמים מתקדמים להזמנות רכש
  • ניהול ספירות מלאי - ניתן לנהל ספירות מלאי לכל מגוון הפריטים או לקבוצת פריטים חלקית, וכן לתקופות שונות: מצב מלאי שנתי, חודשי, שבועי ויומי.
  • ניהול מלאי כמותי ו/או סידורי - ניתן להגדיר לכל פריט ופריט את שיטת ניהול המלאי - כמותית או סידורית וכן לנהל פריטים שאינם פריטי מלאי כלל.
  • ניהול ערכי מלאי - ניהול ערכי מלאי במחירי קנייה, מכירה וממ"ן.
  • גלגול מלאי והמלצות לקנייה - ניהול גלגול מלאי לכל פריט הכולל מידע על ממוצעי מכר וימי מלאי. בנוסף מספקת המערכת המלצות קנייה לתכנון רכש אופטימלי.
  • ניהול עצי מוצר - ניתן לנהל עצי מוצר בכל רמת עומק נדרשת (ברירת מחדל של 10 רמות עומק) וברמת דיוק של עד 10 ספרות אחרי הנקודה. השפעה אוטומטית של עצי המוצר על ניהול המלאי על ידי מערכות המכר, הרכש וההעברות המתבצעות בין מחסנים.
  • ניהול ומדידת פחת - המערכת מספקת כלים לרישום הפחת וכן דוחות לחישוב הפחת הכמותי והכספי, כולל הבחנה בין פחת מדווח לפחת שאינו מדווח.
  • ויסותי מלאי - המלצות לוויסותי מלאי בין סניפים, גם ברמת דגם/מידה/צבע.

 

ניהול תווי קנייה

  • מכירה והדפסה של תווי קנייה (כולל ברקוד להגנה) עבור מוסדות, ארגונים, ועדי עובדים ולקוחות פרטיים.
  • ניהול מסלקות תווי קנייה - כולל ניהול המסלקות בין חנויות בבעלות לחנויות בזכיינות.
  • תשלום לספקים - באמצעות תווי קנייה שמומשו.
  • קבלת דוחות על תווים שהונפקו, תווים שמומשו ודוחות גיול של תווי קנייה שטרם מומשו.

 

ניהול כוח אדם

המערכת כוללת ניהול ורישום נוכחות עובדים באמצעות שעוני נוכחות המותקנים בדלפקי המכירה.

  • איסוף נתוני נוכחות באמצעות כרטיסים מגנטיים.
  • הפקת דוחות נוכחות עובדים.
  • רישום וחישוב עמלות לעובדים.
  • ניהול עמלות ובונוסים לעובדים.
  • רישום הסכמי עמלות ותנאי העסקה.
  • רישום מכירות העובדים ברמת פריט.
  • הפקת דוחות מכירות ועמלות לכל עובד בכל תקופת זמן.
  • הפקת דוחות עלות כוח האדם ממחזור המכירות (Labor Cost) והשוואתם לאחוז הרווח.

 

מערכת הנהלת חשבונות

מערכת nibit4all כוללת מערכת הנהלת חשבונות אינטגרלית רב מפעלית, רב מטבעית ורב שנתית, הכוללת את המודלים הבאים:

  • התאמות בנקים והתאמות כרטיסי אשראי.
  • הפקת דוחות רווח והפסד תקופתיים (יומיים, שבועיים, חודשיים, רבעוניים, עונתיים ושנתיים) והפקת מאזנים.
  • ממשקים למערכת הנהלת חשבונות - המערכת כוללת ממשקים למערכות הנהח"ש של חשבשבת, נייטיב, טופיק, שיווקית 400 , קומקס ועוד.

מערכת גבייה:

  • גביית שיקים - המערכת מנהלת את כל המידע לגבי שיקים של לקוחות שלא כובדו ומבצעת מעקב בנושא
  • גבייה מלקוחות - ניהול הגבייה מלקוחות הרוכשים באשראי והנמצאים ביתרת חוב

מערכת ניהול קופות והרשאות:

מערכת זו מאפשרת לבעל העסק שליטה מלאה מרחוק ובזמן אמת על נקודות המכירה ועל אנשי המכירות.

  • מתן הרשאות - מתן הרשאה לאנשי המכירות להפעיל נקודת מכירה קדמית
  • מעקב מרחוק - מעקב בזמן אמת ((Online אחר פעולות המכירה והגבייה, נתוני המכירה ואמצעי התשלום

מערכת תשלומים:

מערכת ניהול של תשלומי בית העסק לספקים ולעובדים. המערכת מסייעת למנוע תשלומים כפולים וכוללת הדפסת שיקים על גבי מדפסות רגילות ומדפסות לייזר מסוגים שונים.

ממשקי תקשורת לחברות האשראי:

  • שידור יומי של כל התנועות שנצברו בקופות במשך היום, המגיע אל חברות האשראי לשם חיוב הלקוחות ששילמו באמצעות כרטיס אשראי
  • קליטת קובצי ההגבלות וההרשאות של כרטיסי האשראי מחברות האשראי, לשם בקרה על המכירה בזמן אמת

ממשקי תקשורת למערכות הנהלת החשבונות

יצירת תנועות יומן אוטומטיות במבנה מוסכם והעברתן למערכת הנהלת חשבונות.

 

יתרונות מסד נתונים

  • המערכת מבוססת על מסד הנתונים oracle ותומכת בגרסאות 7, i8, i9, 10i , 11g
  • המערכת פועלת על מסד נתונים מרכזי ומבוזר - בהתאם לצורכי הארגון
  • המערכת פועלת על כל הגדלים של בסיסי הנתונים.
  • מסד הנתונים מאפשר ניתוח נתונים החל מרמת סרטי הקופה ועד לריכוזים רב שנתיים
  • מסד הנתונים מאפשר ניתוח נתונים החל מרמת סרטי הקופה ועד לריכוזים רב שנתיים