שאלות כלליות

האם ניתן לדעת פרטים על מכירה שנעשתה לפני כמה חודשים?
כן,באמצעות התוכנה אפשר לשחזר פרטי כל קניה/מכירה גם מלפני כמה שנים.
האם השימוש בקופות דורש התמחות מיוחדת של הקופאיות?
תוכנת הקופה קלה וידידותית למשתמש. חברת ניביט שולחת מדריך תוכנה לאתר הלקוח להדרכת הקופאיות  עד ליישום המלא. כמובן שגם אח"כ צוות התמיכה מזומן לכל שאלה שתתעורר. 
האם אקבל שרות תמיכה לתוכנה?
לניביט צוות תמיכה מורחב הזמין בימים א-ה בין השעות 8:30- 19:00 ,ובימי ו' עד השעה 13:00,כמו כן ניתן לקבל תמיכת חרום בשעות נוספות. צוות התמיכה יעניק פתרון לכל בעיה באדיבות וביעילות.
אני מנהל של רשת חנויות עם עשרות סניפים,האם ניתן לנהל מחירון נפרד לכל סניף?
. כן. בסניף מרכז הרשת מתמחרים את הפריטים לפי מחירון נפרד לכל סניף (לפי בחירת הלקוח) ובכל יום משודרים לסניפים שינויי מחיר, מבצעים ,לקוחות וכ"ו
יש לי חנות אחת עם שתי עמדות קופה בלבד,האם תוכנת ניביט מתאימה גם לי?
כן,תוכנת ניביט מותאמת החל מעסקים קטנים עם עמדת קופה אחת ועד לרשתות ענק עם עשרות קופות בכל סניף.
האם ניתן לנהל מועדון לקוחות עם ניביט?
בוודאי. מערכת ניביט מאפשרת הקמת סוגי מועדון שונים עם הנחות קבועות ומבצעים אישיים, זיהוי הלקוח בקופה נעשה באמצעות שם /ת.ז או כרטיס מגנטי.
כיצד נשמרת אבטחת המידע בתוכנה?
כל כניסה של עובד למערכת ניביט נעשית באמצעות שם וסיסמא אישיים ,המאפשרים גישה רק למודולים שאושרו לעובד במערכת ההרשאות.
ברשותי תוכנת קופה ממוחשבת ואני מעוניין לעבור לתוכנת ניביט,כיצד מתבצעת ההסבה?
אנשי הסיסטם של ניביט יעבירו את כל קבצי הנתונים של הפריטים,לקוחות ,כספים וכ"ו ביעילות וללא חשש לאיבוד מידע.
אילו מבצעים ניתן לערוך ע"י התוכנה?
מערכת המבצעים של ניביט מתקדמת ביותר ומאפשרת הגשמת כמעט כל סוג מבצע,כולל מבצעי קופון,מבצעים לקבוצות מועדון ,מבצעי יום הולדת וכ"ד
האם ניתן לשלם בקופה בתווי קניה?
תוכנת ניביט מאפשרת הנפקת תווי קניה מסוגים שונים ומימושם בקופה,כמו כן ניתן לשלם בקופה בתווי קניה חיצוניים (כדוגמת תו הזהב) ובכרטיס מתנה מגנטי.
שאלות נפוצות